Äntligen har jag tid att andas ut.

Idag var min sista dag på jobbet, äntligen kan jag andas ut känns faktiskt som en stor lättnad att INTE behöva kliva upp klockan 6:00 varje morgon. Om jag ska vara ärlig så har jag bara slappat idag orkade verkligen inte göra någonting och då gick ju tiden segare än vad den redan gjorde, hm iaf i dag släpptes biljetterna till Justin's spelning i ericsson globen eller ngnting sådant. Min syster skulle köpa men vet inte om hon gjort det om inte så blir jag inte besviken eftersom att jag inte är galen i han. Men alla ni som skriver " jjjaaaaaaaa jag fick en biljeeeetttt " eller " faaaaaaaaaaan :'(" asså haha facebook bilr mer som en bieberbook. Om ni verkligen är så stora belivers som ni uttrycker er att vara så då kan ni ju ta flyget till något annat land där han har spelningar, jag menar om jag verkligen hade en idol osv som jag älskade osv så skulle jag gjort vad som hälst för att se den personen. Men jag fattar inte synd för er som inte fick men också grattis till er som fick ha en awsome dag. Btw .. skulle inte jorden gå under 2012? i December .. vi får se, hoppas inte om jag ska vara ärlig är jag livrädd. 
Men ha det gött det ska jag ha så hörs vi på antingen på telefon eller facebook / Elias =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0