Summer paradise

 Ännu en dag med strålande solsken, jag blir så fylld med lycka när jag vaknar och ser solen utanför mitt fönster det är verkligen en as härlig känsla. Jag måste lägga mig i solen och få färg nu eftersom jag jobbat i tre veckor så känner jag mig som ett lik, Och förra helgen så kan jag erkänna att jag bada ute vad det nu heter hav,sjö/å whatevah :) Och nej självklart där människor inte håller till. Det där kändes som onödig information men har ingenting att skriva eller ju jag ska köpa ny keps men jag kan inte välja vilken om ni kan va så söta och länka någon i chatten till mig (facebook) så skulle det vara en stor lättnad. Men nu är det härr bara onödigt så ni får ha det så bra och bli riktigt jävla bruna.
Love  no photo.

Kommentarer
Postat av: R

Hur gammal är du? :)
Måste bara säga att du är grymt söt också ;)

2012-07-14 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0