Why so cute girl ?

Jag har inte bloggat på jätte länge känns det som nu, jag har funderat på att byta till någon annan blogg sida. Blogg.se börjar jag tröttna på just nu det dampar osv osv ... Men kan berätta om min midsommar :
Den var faktist bra även små tjafs, umgicks med vänner och kusiner, det va nice!
I morgon ska jag upp och jobba igen buhu usch fyfan segt blä, men aja har man fixat sommar jobb så lär man fortsätta inte bara skita i det så funkar det inte måste inse att det här är livet. ett jävla jobbande fyfan.
 
Först: 
 
Dagis, ej anstängande.
Grundskolan, Jobbigare för varje år
gymnasium,  bättre än grundskolan
JOBB, i längden blir det säkert blä
Pansion, slappa & vänta på döden.
 

Slut.

Sen var livet övet, usch så får man inte tänka Elias nej jag vet.
Men jag vill tacka er alla underbara personer som verkligen finns där verkligen ni stöttar mig så otroligt mycket, Men störst tack till Sanna min livs ängel & min bästavän.
Orkade inte lägga upp på alla, men haha några stycken blir bra :) / Elias,ha det bäst =)
 
 
<3
 

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Puss bästa du!<3

2012-06-24 @ 23:21:30
Postat av: R O N J A ♥

ställ gärna en fråga eller flera i min frågestund!

direktlänk:

http://ronjasundbeerg.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

2012-06-25 @ 14:20:15
URL: http://ronjasundbeerg.blogg.se
Postat av: Adina

awww!<3

2012-06-27 @ 22:14:25
Postat av: Adina

awww!<3

2012-06-27 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0