Delete

            Är det bara jag som tycker att det här med rubriker är det som tar längst tid att komma på i inlägget ? Det är så svårt, hm  det är bara 3 arbetsdagar kvar fyfan vad jag blir glad! Men det går så segt tiden går så jä*la segt .. Men ska inte klaga det är ju trots allt toppen väder :) Jag har inte bloggat på ganska så länge satt tänkte skriva ner lite saker som hänt under dom här dagarna.
 
* Jag har fått svar från akademiska barnsjukhuset, där det stod ja bara possetivt, angående könsbytes utredningen.
* Blev antagen på mitt första val, Thoren bussnies school i Gävle (Y) Sofie,Jeffrey & Jennifer kom oxå in som är ett stort plus.
 Ja det va väl de viktigaste, just nu händer ingenting i mitt liv som är "speciellt"  Jag SKA börja gymma igen och det är ett måste. Sen lär jag mig nya saker varje dag tex att inte snacka skit om folk ( dock ingen nyhet ) men vad klassas som "skitsnack" igentligen ? Om jag säger något om någon som är dåligt betyder det väl inte att det är skitsnack speciellt inte om det är sant och om jag står för det .. men tydligen äre det men aa vem bryr sig jag har rätt till att uttrycka mina åsiker på de sättet som passar mig bäst så aa skiter i vad ni tycker igentligen .. dock om ni är snälla behöver ni inte oroa er jag snackar inte skit säger ju bara sanningen om folk :)
Ett blogginlägg utan bilder är igentligen boriing, jag kollar oftaaast på bilderna först .. och jag vet att jag inte lagt upp bilder i varje inlägg men grejen är att blogg.se appen fuckar och jag har alla mina bilder på mobilen.
Men här kommer det några jag lagt över iaf :)
/ elias.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0